zondag 12 juni 2011

Eerste bericht en nieuwe creatie

Ik zag een leuke sketch op de site van create4fun staan, gekoppeld aan een wedstrijd. Ik had wel weer eens zin om aan een wedstrijd mee te doen dus heb ik een kaartje gemaakt, niet geschoten is altijd mis en soms is het raak dus hier is mijn laatste kaart die ik heb gemaakt.


Ik vind hem zelf wel geslaagd, heerlijke frisse kleuren (groen en roze is altijd een mooie combinatie). Het egeltje is een afbeelding van Penny Black (met een Penny Black afbeelding zit je altijd goed...) en met wat leuke papiertjes, lintjes, roosjes, strass steentjes en nog wat uitgestanste blaadjes ed kom je al gauw tot een mooi eindresultaat.
Duimen jullie een beetje mee deze maand??? 

2 opmerkingen:

  1. Hallo Esther

    je kaart is prachtig geworden hoor . . .ik ben ook met de schets bezig, en keek even een beetje rond voor wat inspiratie.
    Leuk dat je ook een blog bent begonnen . . kort geleden ben ik er ook een begonnen, misschien kun je eens een kijkje komen nemen.
    ik ben je eerste volger geworden hoor

    groetjes uit Appingedam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Esther,

    kei mooie kaart, we zullen duimen voor een goed
    resultaat,

    groetjes loes

    BeantwoordenVerwijderen