woensdag 29 juni 2011

Einde schooljaar in zicht

De tijd dat mijn zoon naar de basisschool gaat is bijna ten einde...8 jaar...ik kan niet zeggen 8 lange jaren want ze vlogen voorbij. Dit jaar heeft hij zelf iets gemaakt voor de juf, iets wat te maken heeft met de school waar hij vanaf volgend schooljaar naar toe zal gaan. Maar vorig jaar was ik nog de "pineut"...hahaha...een geheel vrijwillig "pineut" was ik want ik vond het heerlijk om te doen. Ik heb toen een dank je kaart gemaakt waar je 5 staafjes merci in kan stoppen. De juf vond het geweldig dus ik had weer pluspunten gehaald...had ik dat vroeger maar gedaan dan zag er mijn rapport er vast beter uit...





Wederom heb ik een plaatje van Penny Black gebruikt (die heeft gewoon geweldige stempels/afbeeldingen). Eerlijk gezegd; ik ben een luie stempelaarster; ofwel ik print de afbeeldingen uit, gekleurd en wel, of ik gebruik de stickers die er ook zijn. Vind ik stempels zo wie zo duur en dan blijft het niet alleen bij de stempels maar wat denk je van de inkt en de potloden en/of stiften die je nodig hebt om ze in te kleuren. Als ik stempels koop dan zijn het clearstamps of teksten, want die gebruik je vaker. Maar houten stempels die heb ik heel weinig want ik vind ze gewoon duur en ik wil niet elke keer dezelfde afbeelding gebruiken.

Groetjes, Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten