zaterdag 2 juli 2011

Knutsel-block

Welke knutselaar, kaartenmaakster, scrapbookster heeft er nooit last van? Een writers-block heb je best wel eens van gehoord maar een knutsel-block... Heb ik nu dus, ik zit me toch te puzzelen en te doen met een kaartje, en als ik nou nog nooit zo'n soort kaart heb gemaak dan zou ik zeggen; "Ok, ik kom er gewoon ff niet uit." Maar nu zit ik gewoon te sukkelen met een bloemetje; de kleur, de grote, de plaats...het is gewoon GRRR... Dus nu maar even iets anders doen; kaartje plaatsen op mijn blog, eentje waar ik niet mee zat te prutsen. Dit jaar is mijn thuiskapster 10 jaar voor zichzelf als zelfstandige werkzaam en dat is wel een kaartje waard.




Ik vind het altijd leuk om een charm aan een kaartje te hangen en had een föhntje aan het kaartje gehangen (kapster - föhntje, heel toep[asselijk vond ik). Bloemetje, lintjes, brad en strasssteentje voor de aankleding en natuurlijk een Penny Black plaatje (deze keer wel zelf gestempeld en ingekleurd!) en klaar was het kaartje. Het model had ik uit het hobby journaal gehaald waar ik best veel ideeën opdoe.

Zo nu heb ik even afleiding gehad, kan ik weer doorgaan met puzzelen... Resultaat zet ik natuurlijk op mijn blog.

Groetjes, Esther

1 opmerking:

  1. Wat een leuke kaart is dat. Daar zal je kapster wel heel blij mee zijn. Ik heb je profiel gelezen en wat een lekker positief mens ben jij. dat mag ik wel. Groeten Anja

    BeantwoordenVerwijderen