maandag 1 augustus 2011

Roosjes

Deze keer heb ik een kaartje gemaakt waarvan ik hoop dat ik hem nog lang in mijn bezit heb maar het is wel makkelijk om zo'n kaartje op voorraad te hebben. Ik heb het natuurlijk over een sterkte/condoleance kaartje. Ik hou absoluut niet van kaartjes waar een kruisje of een dood boompje op staat want juist als je een dierbare hebt verloren hoort het kaartje extra mooi te zijn. Althans dat vind ik.


Bij dit kaartje heb ik mijn roosjes stansen van de creatables mallen weer eens te voorschijn gehaald. Die roosjes zijn supermooi en heel eenvoudig om te maken, gewoon de uitleg volgen die op het kaartje staat en voilà je roosje is klaar. De blaadjes van de roosjes vouw ik nog wel een klein beetje om zodat het er meer uitziet als een echt roosje. De ronde mal met de gaatjes is van Nellie Snellen en de gewone ronde is een spellbindersmal. Verder nog wat takjes en blaadjes achter de roosjes gedaan en klaar is het kaartje. O ja, de mooie vlinders komen van de Action af (lang leve de action met zijn mooie hobbyspullen). Persoonlijk vind ik dit een super mooi kaartje geworden.

Groetjes, Esther


1 opmerking:

  1. Deze is echt leuk geworden
    En inderdaad geen standaard rouwkaart

    Groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen