woensdag 27 juli 2011

Van mij voor jou

Vaak zeggen mensen tegen mij: Jij maakt altijd van die mooie ingewikkelde kaarten. Ik vind dat ik helemaal geen moeilijke kaarten maak. De ingrediënten die ik gebruik voor mijn kaarten zijn een dosis fantasie, maar dat is wat elke hobbyist wel heeft en bij gebrek daaraan moet je gewoon even op het i-net gaan kijken en dan vind je een legio aan mooie kaarten en voorbeelden. Doe ik ook als ik even niet weet wat te maken. Ook het papier wat je gebruikt is bepalend voor je kaart, ik gebruik bijna altijd kaartpapier met een linnen structuur. Deze is in zoveel kleuren te krijgen en ik haal ze bij een i-netwinkel die daarin heel goedkoop is. Wat het voor mij heel gemakkelijk maakt zijn mijn twee hobbymaatjes of te wel mijn cricut en mijn cuttlebug, deze zijn onmisbaar voor mij. Onderstaande kaart was daarom ook heel snel klaar dankzij mijn maatjes...



De grijze 6-hoeken heb ik uitgesneden met mijn cricut, net zoals de witte. De gekleurde scalloped 6-hoeken zijn van een mal van Nellie Snellen. Wat schattige me to you beertjes erop en een paar teksten stempelen en klaar was het kaartje. Ondanks dat dit hele makkelijke kaartje best wel ingewikkeld lijkt vind ik hem zelf heel geslaagd.

Groetjes, Esther

Ps: Ik heb hier nog een zo goed als nieuwe cricut personal cutting machine (incl. toebehoren) in de verkoop staan omdat ik een expression heb gekocht, mocht je interesse hebben of mocht je iemand kennen die interesse heeft laat het me maar weten. De prijs is onderhandelbaar...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten