zaterdag 7 juli 2012

twee keer hetzelfde maar toch heel anders

Twee keer hetzelfde plaatje, twee keer dezelfde tekst, twee keer hetzelfde papier en kleuren maar twee heel verschillende kaarten, één gewone kaart en één easel kaart (zo'n staande kaart).






Even over de tekst,ik ben geen grote stempellaar (stempelkundige) maar deze vond ik te leuk om te laten liggen... De tekst is;"How many fingers are you?" Net zo'n vraag die je aan jonge kinderen stelt als ze jarig zijn; "Hoeveel jaartjes ben jij geworden?" En dan steken ze 3 of 4 vingers omhoog. De tekst van de stempel is vooral leuk als iemand een stuk ouder is en toch wel minimaal 6 handen nodig heeft om zijn leeftijd aan te geven, vooral als ze problemen hebben met hun leeftijd...
Zo heb ik ook nog een stempel liggen met; "Another birtday? I thought you were old enough last year!" Helemaal geweldig, ik hou daar wel van (vooral omdat ik iemand ben die zich helemaal niet bezig houdt met mijn leeftijd...).

Groetjes,

Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten