vrijdag 6 juli 2012

Verzoekjes

Ik ben de laatste tijd nogal bezig geweest om een aantal kaarten te maken voor deze en gene. Ze weten me te vinden...wel leuk hoor...vooral als je terug hoort dat de ontvanger van de kaart die helemaal geweldig vond. Is dat niet de belangrijkste reden om kaarten te maken en om kaarten te sturen naar anderen. Ga je zelf maar na als je een kaartje van iemand krijgt, toch altijd leuk als er iemand aan je denkt. Ik ben nu ook bezig met het maken van een website...beter gezegd; mijn vader is bezig en ik geef aanwijzigingen...hahaha. Nee, het is hartstikke leuk om dit samen met mijn vader te doen, het zal nog wel een tijdje duren voordat hij online komt maar dat hoor je ter zijner tijd wel.

Hieronder komen een aantal kaarten die ik de laatste tijd op verzoek heb gemaaakt (en waaruit weer nieuwe opdrachten zijn gekomen dus dubbel leuk)

Een eigen huis/nieuwe woning




Superleuk tasje om bv geld in te doen...




Zwangerschapskaart (altijd een feest)



Binnenkort weer meer.

Groetjes,

Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten