vrijdag 27 juli 2012

Zoals beloofd

Zoals ik de vorige zei was ik, onder andere, bezig aan een kaart die geïnspireerd was op mijn "BOY" kaart. Hij is af dus bij deze zet ik hem er nu op.


Op de achterkant van de kaart heb ik een label gemaakt zodat je er een persoonlijke boodschap op kunt zetten.


'Zo'n kaart moet je niet in een envelop doen maar daar hoort een net doosje omheen, dus die heb ik met mijn cricut gemaakt (heerlijk zo'n apparaat).

 

De voorkant van het doosje heb ik versierd met de kangaroe van Cuttle kids, in de buidel heb ik een klein kangaroetje gedaan (ponsje van Winnie de Pooh's vriendje Roe), een vlaggelijntje met Hoera erop en een stansje van een predictor test (een keer op de kop getikt bij een uitverkoop).


Van het één komt het ander en aangezien ik nog wat geruit papier over had en ik die kangaroe met dat kleine kangaroetje in zijn buidel wel heel erg leuk vond heb ik maar meteen daar een ander, simpel, kaartje van gemaakt. Hieronder het resultaat.


Leuk is hij?

Groetjes, Esther




Geen opmerkingen:

Een reactie posten