maandag 11 juli 2011

Het resultaat

Een paar dagen geleden had ik mijn beruchte "knutsel-block" en wou het even niet meer echt lukken. Bloemetje hier of toch daar, vlindertje zus of vlindertje zo, plaats ik het plaatje links of rechts, wel of geen lintje...ik werd dus even gek van mezelf. Toen de "block" was opgelost heb ik alles eraf gegooid en ben ik opnieuw begonnen en voila het kaartje was toen best snel klaar...althans voor mijn doen dan want ik ben een ras echte pietleut en alles moet precies zo zijn als ik wil en dan ben ik pas tevreden. Gelukkig stel ik die eis alleen aan mijn hobby en niet aan andere dingen en zeker niet aan andere mensen. Laat die maar zijn zoals ze zijn want dat precies goed.
Maar het resultaat van het kaartje zie je hieronder;




Dit kaartje heb ik gemaakt om alle mensen die op de basisschool van mijn zoon werken te bedanken voor alles wat ze in de afgelopen 8 jaar voor ons hebben gedaan. Ze hebben er toch weer eentje "klaargestoomd" die klaar is om uit te vliegen naar het voortgezet onderwijs. Die mooie vlindermal van Joy vond ik daarvoor wel toepasselijk en de tekst die ik heb gebruikt past ook heel goed, vooral omdat mijn zoon naar een grafische vmbo school gaat. Verder heb ik ook creatable mallen gebruikt en de prachtige ponsen van Nellie Snellen voor het blad. Al met al is het een leuk kaartje geworden.

Groetjes, Esther


1 opmerking: