donderdag 14 juli 2011

zomaar

Het is altijd leuk om zomaar een kaartje te krijgen. Zomaar om zomaar even te laten weten dat je zomaar aan iemand denkt. Waarom moet een gelegenheid altijd de reden zijn om een kaartje te sturen. Ik heb daarom zomaar een kaartje gemaakt voor een vriendin om haar te laten weten dat ik zomaar, zo nu en dan, zomaar spontaan aan haar denk...gewoon zomaar...


Raar maar waar...ik dacht laat ik eens een Penny Black plaatje gebruiken...hahaha. Dit zwart - rood - wit (altijd een goede combi) is eigenlijk alleen maar door gebruik van verschillende mallen in elkaar gezet. De ronde mal waar het egeltje gezellig zit te babbelen met een lieveheersbeestje, en de geschulpde zwarte circel er om heen zijn nestabilities mallen. Het randje is een creatable mal van Marianne Design en de mooie vlinder en fantastische blad swirl zijn doily stansmallen van Cheery Lynn. Ik gebruik sinds kort een cuttlehug (ijzeren plaatje) en dat werkt echt geweldig; het riliëf komt dan mooi naar voren en alles wordt in 1 keer goed uitgestanst.

Groetjes, Esther

Ps: ik ga nu beginnen aan een "Me to You" kaartje dus de volgende keer geen Penny Black...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten