vrijdag 8 juli 2011

Vakantiepech

Eigenlijk zou ik nu helemaal niet achter mijn laptop moeten zitten maar aan het Veluwse meer een weekje uit aan het waaien zijn. Helaas, grote pech...ik heb zojuist een 3-daagse vakantie in het ziekenhuis afgesloten en ben nu nog echt niet tippie toppie...maar ik ben toch weer thuis. Die andere vakantie gaat heus nog wel gebeuren maar dat is nu even niet aan de orde.
Voor andere thuisblijvers en knutselaars heb ik misschien wel een leuk ideetje. Vorig jaar heb ik een heel leuk vaasje gemaakt van papier; leuk om te maken met bv kinderen en je kunt het nog echt gebruiken ook als vaas. Ja echt, het is een waterdicht vaasje van papier... Geloof je me niet? Ok, je moet het wel zo maken dat er een longdrinkglas in past...hihihi.


Het was voor mij een uitprobeersel en had nog papier liggen wat ik zelf niet mooi vond, maar wat blijkt; op deze manier gebruikt vond ik het opeens heel mooi. Dus dames gooi nooit iets te snel weg want je weet nooit. Het is wel mooier om dubbelzijdig bedrukt papier te gebruiken want dan zie je geen witte binnenkanten. Het model heb ik uit een hobby journaal gehaald en is er één van Ellis Hendriks. Mocht je geïntereesseerd zijn in het model dan geef maar een seintje en mail ik het naar je toe (moet je wel een email adres achterlaten).

Groetjes, Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten